Khamis, 23 April 2009

khayalan menjelma...

DIA YANG SETIA
(kurniaan Tuhan untukku)
Sepanjang hari dia sentiasa berkerja,
Sejak bangun pagi, dia mule berkerja(ikut aku mengajar),
Bile aku blik keje, dia keje gak(bile aku mengadap laptop, bile aku solat, bile aku membaca novel n bahan bacaan y aku suke n aktiviti apepun),
Smpila aku nak tido, dia keje gak, setianye bekerja,
Aku tido, dia keje gak (ngn mimpi2 y wujud dlm tido ku),
Dia setia bekerje 24 jam kehidupanku,
Aku bersyukur Tuhan mengurniakan dia untuk ku,
SANGAT SETIA DAN SETIA...
******aku tidak berkhayal, aku berada di alam realiti. Yang sentiasa belajar daripada hakikat hidup yang sebenar. walau dulu pernah aku cube melarikan diri dari permasalahn yang ade, namun aku sedar bukan itu penyelesaiannye. penyelesaiannye ialah aku menghadapii hakikat yang sebenar..******

Tiada ulasan:

Arkib Blog