Khamis, 23 April 2009

adam n hawa-- aisya sofea--

Novel2 ni aku baca bile free.. seludup dr bilik kawan aku...hehe.. xdelah ade cikgu sek tu suke kumpul.. tu aku pinjam..
Selamat jalan rindu.. in progress.. xhabis bace lagi.. setakat ni cite dia sastera sgtla..

rela ku mennti pun in progress..hehe.. mbuk buku aku mcm ni..

huh, yang ni cite di meletup gile.. best tuh... hehehe..
cite die ni kesah perempuan ni kena kawen ngn laki ni free je..gara2 awek lelaki or suami dia sabotaj suami die.. cian. dia marah gile kt suami die sbb xpertahankan mereka mase kene cekup tu.. sbb memg diorg xslh pun.. erm, pastu yang si isteri ni (hawa) bawa diri bertahun2 dr suami die. die xleh time hakikat n marah gile kt suami die sbb xpertahankan die mase kena tangkap basah tu. y si suami plak, sangat bersabar ngn sikap si isteri wlupun isteri dia bertahun2 lame menghilangkan diri. namun nafkah tetap berjalan tnpa diketahui oleh si isteri. duit nafkah tu isteri simpn u wat hj. akhirnye bertemu mase wat haji.. akhirnye Tuhan buka gak hati isterinye u time suaminye semula.. bagus lelaki ni.. berbalik pada dunia kini??? huh payah nak dpt laki mcm ni.. awek merajuk pun, dia bleh cabut lari ni kan lagi suami isteri.. Namun aku ucapkan tahniah n syabas kpd suami isteri yang bahagia wlupun anak n badai kadang2 menjelma, tu sume rencah kehidupan n penyeri kehidupan jua..






Tiada ulasan:

Arkib Blog