Khamis, 23 April 2009

senyuman ku...




hari ini khamis.. aku br sempat nak wat catatan minggu ni... huhu adik aku syahman wat aku tersenyum ...tergelak tgk gmbo kecik2.. saprofitkota.blogspot.com.. huhu.. aman... aman..


ari ni aku duk online sementara mennti hbs waktu sek.. nak tggu 1240pm.. ad kem bestari solat ari ni.. nak tgk budk2 sembahyang.. arini aku ade tugasan baru.. rakan sekerja aku, cikgu sekola le, wat master IT.. nmpknye dia bg aku keje dah tentg programming C.. mencabar tuh.. lame dah aku xbuka buku.. aku try je y mane bleh.. moga2 dpt tolong org lain.. mane tahu satu ari nnti aku plak dpt wat master mcm kwn2 aku kt cni..


minggu ni sungguh seronok, aku dpt belek anak2 murid aku y lemah jawi n Al-quran betul2 tanpa gangguan relief lagi.. seronok tgk diorg bleh menghafaz ejaan n mengenal huruf dgn baik.. guru mane x gembire melihatkan hasilnye begini.. moga korang sume berjaya ank2 didik ku.. Tuhan sentiasa bersama org yg berusaha.. k masa sgt terhad.. i should go..


"Kalau kita tidak boleh menjadi seperti bulan purnama yang menerangi malam,cukuplah sekadar kita menjadi kunang-kunang yang menyuluh di waktu malam"

Tiada ulasan:

Arkib Blog