Khamis, 6 Ogos 2009

H1N1di melaka n sekolah aku










macam doktor plak dah gi sekolah bertopeng... erm, wabak ni dah merebak.. Takziah buat Puan Suhaila sahabat seperjuangan ku, seorang guru di sekolah aku... Semoga roh arwah dicucuri rahmat.. aku dapt saksikan mengalirkan air mata guru-guru semasa bacaan yasin untuk arwah anak kak suhaila selasa lalu.. aku sendiri terkejut dapat berita pagi tu... ajal maut semua di tangannya.usianya yang masih kecil, 3tahun... aku tetap igtkan diriku bahwa ajal bile2 je akan tibe walaupun usia kita mude... aku masih ingat lagi saat2 kak suhaila tunjuk gmbar ank2nya dalam hset dia.. dua anak yang menceriakan suasana... namun Tuhan lebih menyayangi arwah...... Tuhan, semoga ketabahan keluarganya terselit seribu satu hikmah n kebahagiaan untuk mereka ..amin...

Tiada ulasan:

Arkib Blog