Ahad, 17 Mei 2009

selamat hari guru buat semua warga pendidik..

Tanggal 16 mei 2009, merupakan tahun kedua aku bergelar guru.. xsangka pejam celik pejam celik dah dua tahun.. alhamdulillah... terima kasih atas ingatan sahabat2 n anak murid ku.. Esk Sambutan hari guru kt sek aku.. esk aku join badminton, n wat persembahan nasyid.. ntah ape rupela esk.. tp y aku xtahan esok ade cikgu kena kan aku plak.. ade ke letak name aku jd partner dia u aktiviti " the mummy returns". ntah macamanela rupe aku kena balut ngn tisu.. smpi hati depa ni buli aku.. tggu jela esk.. Petang esok plak jamuan Hari Guru kat The Straits Meridian Hotel. makan sakanla aku.. hohoho.. k nak pi masak... di kesempatan ni aku nak ucapan SELAMAT HARI GURU kepada Ummi, guru-guru ku SK telok berembang, cikgu2 SMKA Sharifah Rodziah, lecturers aku kt UM, kawan2 seperjuangan kat SRA masjid Arrahman, Kuala Lumpur n teman2 sekerja kt sek keb tanjung minyak, rakan-rakan sekursus KPLI j-QAF Institut Pendidikan Guru Institut Perguruan Perempuan Melayu Melaka, sahabat2 aku yang dah jadi cikgu, pensyarah n warga2 pendidik yg sama waktu dengannye.. xlupe gak wat abg sulung ko cikgu shidan n bakal2 guru.. semoga tanggungjawab yang diamanakan dapat dajalankan sebaik2nye.. selamat hari guru u semua..

Tiada ulasan:

Arkib Blog