Isnin, 13 April 2009

yaumul isnain..14 april..


semalam aku kegelisahan..mencari jawapan bg setiap persoalan.. alhamdulillah jiwaku dpt ditenangkan dengan kata2 dr seorang sahabat yang sentiasa bersama tika susah n senang. hari ini, aku kembali tenang dan mood ku hari ini lebih ceria. penampilan ku hari ni lebih bergaya n sopan. aku rase gembira ke sekolah..


hari ini aku xde relief mane2 kelas. jadi aku dapat mengajar n berjumpa kumpulan2 anak murid aku yang ku sayang... ustazah akan cube sedaya upaya supaya kamu semua berjaya menguasai jawi n alquran.. insyallah..


buat sahabtku yang semakin menjauhkan hati, muhasabahlah atas tindakanmu.. aku bukan ingin meyalahkanmu.. cume kite manusia, tidak sesempurna mana. Jangan yang dikejar xdapat yang dikendong berciciran.. fikir2kanlah sahabatku.. persahabatan yang terbina terlalu lama.. Hanya ko n aku yang lebih memahami ape yang ade pd diri masing2. Bagaikan pantulan cermin. Adakah tindakan n penyelesaian yang ditetapkan ini menyelamatkan segala2nye..Aku sentiasa mendoakan dirimu diberi petunjuk..


Tiada ulasan:

Arkib Blog