Khamis, 16 April 2009

..bacaan terkini... " abang, apakah salahku?"

Aku baru habis baca buku ni.. sangat menarik.. buku ni sesuai untuk kaum adam mahupun hawa. Dalam buku ni membuktikan kaum hawa sangat tabah menghadapi liku2 kehidupan lebih2 lagi terhadap kaum yang berlawanan dgnnye.. catatan wanita2 dlm buku ni sgt memberi aku semangat n motivasi u aku terus hidup n terus bangun dr mimpi y teruk n memabukkan.
aku cadangkan, bacala buku ni, buku tu pun dah xde kat tgn aku.. sepupu aku dah pinjam, n dah ade turn y seterunye.. mmg bagus isi dia.. Tahniah Asma nadia atas buku anda y sgt bermanfaat u semua... HAYATILAH n SEDARILAH KETABAHAN KAUM HAWA>>fahamilah is hati wanita y sebenarnya..Adakah aku pesemistik kepada kesetiaan lelaki???? aku kurang pasti.. jawapan akan kutemui nnti..

Tiada ulasan:

Arkib Blog